Stadsbesök

Gahh vad less jag är på att åka buss. Ryser då jag tänker på det. Hatar att passa en tid så speciell, för missar man den tar det 20min innan nästa kommer. Less på hela grejen att åka buss, hade varit mindre stressmoment om de gjorde som i sthlm att de hade en skylt framför busskuren med hur många min det var innan bussen kom. Då slapp jag stå där varje morogn och undra om jag missat bussen till skolan och om jag ska gå längre bort där andra bussar går.

Iafl så har jag och Camilla sprungit runt på sjukt blåsiga och kalla stan. Hitta två jätte fina tee på JC, men den ena fanns inte i min storlek och det avr två för 199kr. Så jag ska kika efter dem i sthlm istället. Sen blev det vanligt krams som strumpor, då jag kom på att alla mina strumpor är hål i eller rosa ifrån bikbok. Nu blev det neutrala färger ifrån H&M. Sen lite andra underkläder då jag en gång för alla ska rensa ut alla gamla fula i garderoben som rä urtvättade. Ett halsband fick följa med hem, ett långt guldband med en vit elefant längst ner, jätte fint! Just ja, investerade i hårsnoddar också.
+ roade mig med att prova fula mössor haha.

Jag har även bokat resa till Jonathan nu till sthlm. Så nu är det säkert han kommer ned. Det känns skönt och jag längtar tills vi får träffas igen, men mest utav allt ska det bli jätte kul att åka ned och shoppa och träffa Natalie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0