Slacker

Bröjade dagen med 4h föreläsning om skelettet och musklerna. Intressant men mina ben klarar inte av att sitta och hålla sig stilla så länge. Det bara kryper i kroppen. Men det är bara att härda ut.

Efter det träffade jag Lisa, Charlotte och Jenny på stan. Efter velande bestämde vi oss för att käka lunch på The Corner och äta Tacobuffé. Vi blev sittande där nästan 2h, Jesper kom också dit och käkade så då fick vi trevligt sällskap och hänga kvar längre. Han hade varit och beställt tatueringstid och hans tatuering var värkligen skit snygg. En döskalle som inte går att beskrivas utan bara ses.

Carlotte & Jenny      Jag & Lisa               Jesper        Jesper, Lisa & Jenny


15 kr!!!!                      Lisa efter hon insett de kostar 5kr på affären

Efter det hängde vi runt på stan och jag shoppade svarta bomullstights och en "kamel" färgad kofta. Jätte fin och lagomt lång. Desutom vär den i bättre kvalité än de jag haft förut som bara noppar sönder och luktar svett på en gång.


Lisa har ricktigt inte förstått hur man använder pösiga mössor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0