Scream

Tro det eller ej, men jag har aldrig sett någon av Screamfilmerna. Därför var mina förväntningar rätt höga när jag igår tog mod till mig för att se
1:an.

Men vad hände? Tyvärr har jag stt Scary Movie så jag associerade allt till den och genast vart allt mer komiskt. Det hjälpte inte att efter den inledande scenen så blev den inte så mycket läskigare. Sen har jag aldrig någonsin sett en klumpigare mördare. Han ramlade, blev kickad och mosad. Det enda som gjorde att han lyckades döda sina offer var att de inte var så smarta att springa åt rätt håll. Jag satt mest och garvade åt att han ramlade hela tiden eller fick kylskåpsdörrar/ vanliga dörrar smackad i hanns ansikte. Och inte ett ljud piper han, hög smärtröskel hade han iafl.

Ok, den var väll hyffsad, men mer en komedi än en skräckfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0