Plugg

Underbara joanthan har hjälp mig med att plugga in musklerna på latin idag. Nu kan jag nästan hela 15st, varför har jag inte tillgång till honnom hela tiden? Det skulle gå så mycket lättare då.

Jag har skrivit klart min lista på saker jag ska ha ifrån Ikea, ma kommer ta ihjäl mig för det är så mycket haha. Så jag får se hur mycket hon går med på. Det är ett skrivbord + massor av förvaringsprylar och ljus. Man måste passa på då det är billigt.

Ikväll har jag ätit gott och ska plugga vidare nu + pussa lite på my honey. Det kommer bli så de närmaste 2 veckorna fram till tentan, konstant plugg och inget socialt liv.

Just ja! Igår när jag och Lisa skulle handla mat blir det lite panik som vanligt, ingen orkar ställa sig och laga och ingen snabbmat är gott. Men pasta mexicana ifrån typ viktväktarna som är hur gott som helst! Det smakar som vanlig mat + efter 8min i micron är det klart. Helt underbart, thanks Lisa för tipset!
En annan rolig sak var att i kassan krävde de mig på legg för att köpa cider med 0,7% i. Jag reflekterade inte ens när jag stoppade ned den i korgen att det var alkohol i. Jag köpte bara för att den är ruskig god och billig. Men vart är världen påväg när man kräver legg på 0,7%? Du ska dricka jvligt mycket för att bli påvärkad utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0