Plugg

Fick tipset om att direkt efter en föreläsning skriva rent alla anteckningar ifrån den. Det lät som en bra idé när jag satt och skulle plugga inför förra tentan och kollade igenom anteckningar ifrån gamla föreläsningar. Det var streck, pilar och kladd överallt. Jag fattade inte vad som bettyde vad och vad sjutton jag menade. Nu kommer jag ihåg faktis vad pilen betyder och man får repetera allt igen. Det behövs värkligen. Det tråkiga är att jag sitter och skriver 8h per dag och sen får skriva om allt hemma. Men det är det värt om jag klarar tentan. Förra årskulle kuggade 60% utav alla på antamoi tentan. Det har alla i min kull att få mer panik än vi redan har. 

Aja, nu ska jag gå och tampas lite mer med Celldifferentiering! Mitt kladd var extra svårförtådd här, antagligen för att jag inte fattade från början haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0