Önsketänkande

image427

Bläddrar igenom Modette just nu och fylls med en känsla som är ungefär som lite självförvärkelse. Jag vet hur min stil är, jag vet hur jag vill se ut. Skulle bara vilja springa ut i alla affärer som finns och våga ändra sin stil! Från att köpa jackan som alla andra har bara för att jag inte vågar sticka ut, till att köpa det jag värkligen vill ha. Så är jag rädd för vad andra ska tycka om mig, att de ska skratta åt mig på stan. Inte för att de skulle det, men jag är rädd för allt som inte känns som mig. Jag önskar att jag vågade så mycket mer.
Har börjat med att köpa ett plagg åt gången, som jag värkligen gillar som jag känner passar in i en helhet. Men jag vill nu! Jag vill våga, jag vill inte att de supersnygga skorna liggander i graderoben bara för jag inte vågar ha dem på mig. Tidningar som Modette får iafl mig att våga lite mer, så förhoppningsvis kommer jag framöver mer och mer förvandlas till mig, för nu vet jag värkligen hur jag vill se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0