Morning

Godmorning world.

Ok, jag vaknade inte nu, men det var nära. Tvingade mig upp tillsammans med joanthan då det var frukost vid 09, sen råkade jag somna om då jag pluggade haha. Så trött, men det känns bättre nu iafl. Camilla ringde och då väckte joanthan mig. Men det är bara bra då jag ska hårdplugga idag.

Mitt problem med att hitta motivation att plugga är att jag blir så super stressad över att det är så mycket. Det blir att jag gör ingenting istället för att sätta mig ner och göra det jag ska. Jag tycker det är jätte intressant, men får panik bara jag tänker på det. Men eftersom jag klarade av förra tentan så har jag fått en morot nu, nu jvlar ska jag försöka iafl! Den hårdaste tentan under dessa år, och jag ska klara den! Om inte nu så iafl på omtentan, då ska jag plugga minst 1h varje dag på den tills omtentan om det skulle vilja sig så illa. Men jag får inte låsa upp mig på den då nästa är farmakologi och det är en tenta då du ej får ha något fel på det. Det är förståligt då jag kan döda en patient om jag räknar fel på medicineringen.

By the way är jag i Duved nu, pluggar bäst där. Finns inte så mycket som kan störa mig förutom joanthan då. Underbara människa, jag älskar dig. Hör psykadelisk musik ifrån Zelda han spelar och jag blir jätte spelsugen. Men nej, jag ska plugga och skriva lista till det mamma ska handla på Ikea åt mig, så jag kan äntligen få ordning på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0