Morgon

Vet inte hur jag gör, men varje morgon då väckarklockan drar igång 06.50 gör inte jag det. Jag brukar vakna framåt 07.30 nyheterna. Hur högt jag än har utan att riskera tinitus så sover jag över den.

Det är en ovana som hänger kvar från att jag varje natt sov med Jonathan. För han brukade ställa klockan 2-3h för tidigt innan man igentligen hade behöft gå upp. Och eftersom jag inte är en morgonpigg sak, så var jag tvungen att lära mig att inte vakna utav den. Det skapar sotra problem för mig nu. Jag ca 15min på att göra mig klar och sticka till bussen. Jag springer alltid med andan i halsen och är stressad jämt. Det funkar inte så, jag kommer dö i en hjärtattack springandes en morogn.

Men hur ändrar man en sån ingrodd rutin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0