Jag

- Sådär tjejigt fjantig ibland så t.o.m jag skäms över mig själv
- Sjukt morgontrött
- Somnar alltid så fort jag sätter mig i en bil
- Älskar att åka bil och resa över huvudtaget
- Haft körtkort i nio månader
- Har backat av höger backspegel
- Har skoterkörkort sedan 1,5 år
- Gillar att spela tv/data spel
- Är omstänksam
- Älskar någon så mycket att det gör ont ibland
- Tycker inte om att sova själv
- Är söt. =) (Jonathan fick skriva en)
- Är klumpig.
- En godisråtta
- Håröm
- Biter på naglarna
- Spelat fotboll i 12år som vänster mittback
- Ogillat att bada om det är kallare än 30 grader ute
- Har en passion för film
- Kan koda på två och en halvt språk, HTML, CSS och Java
- Spelat teater i två år, 16-17år.
- Slåss mycket
- Blir legitimerad sjuksköterska vid 21 års ålder
- Är otålig och nyfiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0