Home

Sitter och lyssnar till tonerna på min cdskiva utav Amy Winehouse som jag beställde igår, som idag damp ned i brevlådan. Underbar leveranstid, rekomenderar cdon speciellt eftersom de har fraktfritt för alla studenter.

Överlevde min föreläsning idag med hjälp av att trycka i mig; en drickyoughurt, en banan +  en macka. Och lunch imellan där. Enda sättet att hålla sig vaken är att skjuta blodsockret i höjden och försöka få det att ligga där.
Det dalade ned stora fluffiga snöflingor utanför fönstret under hela föreläsningen, längtade efter att få gå ut. Men när jag väl fick springa ut ifrån föreläsningen så hade snöflingorna förvandlats till stickande hagel, inte speciellt mysigt. Hade tänkt ta en promenad medan jag väntade på att ma och pa skulle sluta så jag skulle få skjuts hem, istället blev det en språngmarsh till busshållplatsen kämpandes mot haglet. Hade glömt hur mycket de stacks.

Ikväll ska jag försöka varva ned inför min operation imorgon, vill gråta bara jag tänker på det. Kommer sitta där i stolen och få panikångest, men det betyder att de måste droga ned mig ännu mer. Vi får se hur det går, är ju redan inplanerad på ångestdämpande och lugnande, det borde ju funka? Efteråt ska min ängel Nicklas hämta upp mig då jag inte får vara själv på hela dagen. Han ska ta första barnvaktssittningen, ma tar över efter lunch då han drar till Kiruna och festar. Orättvist då jag kommer spendera de närmaste dagarna med att inte kunna äta och knapra värktabletter.

Ska komma ihåg att slänga iväg paketet på posten med mina jeans som blev köpta på tradera. Hade tänkt göra det i morse men då hade jag ingen tjep så jag kunde tejpa igen påsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0