Hard work

Jag blir tokig!!! Enda sedan Robin sjöng denna sång på teatern för ett två? år sedan har jag velat veta vad den heter. Jag minns inte vad han sa om vilken artist det var eller vad låten hette. Hör bara orden: hard work work, hard work work osv

Det är så irriterande! När jag googlar vad den kanske hittar så fick jag fram en text som ser bekant ut:

Work, work, work
Hard work,
Work, hard work, work, hard work
Work, hard work
Work, work, work, work
Hard work, hard work

I'm alive
And I will survive
Show the world that I can take it
When I hot the heights
Put my name in lights

Yes I'm gonna put my name in lights, yeah!

Show the world that I can make it
By doin' doin' doin' doin'
By doin' Hard Work!

By doin' Hard Work!
By doin' Hard Work!
By doin' Hard Work!

Jag vet inte om det är rätt + att det inte står vilken artist det är, så jag får söka vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0