Frukost

Sitter just nu och mumsar på min Yoggi Dröm jordgubb. Den enda youghurt som faktist är god. Jag gillar värkligen inte frukbitar och hur går det då ihop med dessa produkter. Antagligen för att de är tillräcklig stora så jag kan äta förbi dem och resten är gott krämig yoghurt. Prefekt stora förpackningar också så man inte hinner bli less.

Aja, har hunnit med mycket denna morgonen. Ma och Pa väcker mig alltid då de kliver upp kl 06.00. Hlet värdelöst att man hör allt genom de tunna väggarna och då mitt rum gränsar till kök och hall gör inte saken bättre. Inte nog med det så började min lillebror spela Halo på övervåningen och våra rum ligger golv i tak och även här hör jag allt. Efter lite skrikande ger jag upp, han ska ändå till skolan snart.

Eftersom det är omöjligt att somna så slänger jag upp mina kursböcker och går igenom det sista utav nervsystemet, samt hinner börja på detendokrinasystemet. Har eximanination seminarium imorgon! Panik då det är tusen ord, men jag kan inte göra annat än att läsa på. Lyckades också orka ringa till växeln, på jobbet och bli kopplad till Trafikledningen och få mitt kvällspass flyttat till imorgon. Dumt att jobba när jag måste plugga.

Nu ska jag fortsätta plugga, ha ångest över att vilja designa om bloggen. Händer alltid när jag absolut inte har tid. Sen ska jag vid 13 på matteföreläsning. Kan vara bra att ha inför läkemedelsberäkningen. Hur ska man orka med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0