Fredag

Mötte upp Lisa på frösön i förmiddags och var in på Mans Ruin för att bestämma hur hennes motiv ska se ut. Det kommer säkert bli skitsnyggt som det lät på Moa som ska tautera hur det skulle se ut. Inte långt kvar nu.

Annars sprang vi runt på stan och letade en sån där liten kabinväska till min sthlm resa. Men eftersom de var svindyr och jag aldrig kommer få plats med allt jag shoppat där nere tar jag min stora feta vanliga väska haha. Bättre lägga penarna på en tröja, mycket bättre investering.
Vi han även med att äta lunch på Subway, de hade inte alls lika goda mackor som jag minns. Men chipsen är underbara! Jag skulle kunna döda för dem.

Nu ska jag äntligen duscha och plugga innan jag ska till Natalie på sminkparty ikväll. Jonathan kommer också hem igen, längtar. Vi åker antagligen upp till Duved direkt då. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0