Fördriva tid

1. Vem är din bäste vän? Oj, spontant skulle jag säga Jonathan. Sen kan jag inte peka ut någon speciell. Tycker om alla lika mycket <3

 2. Vem älskar du? Joanthan

 3. Vem hade du senast sex med? Hahaha, jadu. Med lite fantasi kan man lista ut det.

 4. Vem vill du bli full med? Camilla

 5. Vem är den bästa artisten? Oj, Placebo?

 6. Vem pratade du senast i telefon med? Jonathan

 7. Vem har du en liten crush i? What? Joanthan? Eller Adam Brody :P

 8. Vem är snyggast i hela världen? Joanthan så klart, men annars Adam Brody

 9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Min familj
10. Vem är snällast i världen? Många

11. Vem får dig att skratta? Jonathan när han leker "Titt ut" med mig. Jag är som en 5åring ibland.

12. Vem vill du prata med? Nicklas

13. Vem sov du senast med? Joanthan

14. Vem såg du senast full? Robert

15. Har du ljugit på nån av frågorna nu? Nja, men inte svarat rakt ut

16. Vem vet allt om dig? Jonathan vet det mesta, men annars är det mig själv 

17. Vem kysste du senast? Jonathan

18. Vem Kramade du senast? Joanthan

19. Vem kan berätta allt för dig? Jonathan hoppas jag...

20. Vem kan du berätta allt för? Joanthan

Det här var ju skit trist! Allt blir ju bara Jonathan hahaha.


Kommentarer
Postat av: Natta

vad trevligt :) första terminen? hur känns det? god natt!

2007-10-15 @ 23:40:26
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Camilla

haha sjävklart vill man bli full med mig:D kräla på golv, de är grejer de:D

2007-10-17 @ 18:05:34
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0