Evening

När jag kom hem ifrån jobbet hade ma lyckats hindra min lillebror från att käka upp en chokladmuffins som de köpt åt mig. En ricktig bravad alltså! Vi hade en udda kvällsfika vid 22 som innebar aldelles för löskokta ägg, och hårdbrö med skinka och muffinsen. En helt bra avslutning på kvällen.

Eftersom jag har föreläsning kl 08.30 imorgon är det bara att kasta sig i säng. Men jag ska först kolla på ett OC avsnitt innan jag somnar. Någonting måste ju få mig att somna. Tyvärr så råkar det sällan bara bli ett, utan två eller tre och kanske en fjärde om jag är ricktigt dum. Jag får lida för det imorgon bitti isfl, vilket jag inte hade tänkt. Måste var sjukt allärt om man ska hänga med på föreläsningarna, så det är bara att kämpa.

God natt älskling, jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0