Cause I'm driving one of your cars

Brummade iväg och hämtade upp Charlotte och sen visade det sig att vi ska se Gray's hos Jenny vilekt resulterar att vi hamnar hemma hos henne. Även Sandra var där med ett väldigt fint nyklippt hår!

Varför är min älskling alltid som pratgladast när jag har som minst av tid? Underbar är du iafl.

Iafl så tjötade vi lite och såg på Gray's Anatomy som fortfarande är ricktigt bra. Den ahr inte spårat ur än, som alla andra serier gör tillslut. Det roliga är att jag börjar fatta deras läkarspråk och kan relatera hela tiden till det jag utbildar mig till. Det är skit roligt. Men jag måste akta mig för att trilla ner i fällan att tro att det är som på tv, förskönat. Man vill ju gärna tro det tyvärr. Men värkligen är aldrig så.

Efter det mötte vi upp hos Lisa där Camilla höll på att klippa Johans hår. Det såg fortfarande bra ut när jag åkte hem. Jag fick vara en torrboll och missa Harry Potter 2, men har man föreläsningar kl 8.30 och heter Linn Holmgren så är det bara att gå och lägga sig om jag ska ha en rimlig chans att ta mig upp i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0