Belöning

Eftersom jag var så sjukt duktig och blev godkänd på eximinationen, så belönar jag mig med en påse popcorn och The OC innan jag ska iväg på jobbet. Kan inte bli så mycket bättre än så.

Jo faktist, om inte våran 25år gamla mikro var världelös. Första påsen blev kolsvart och inga popcorn. Jag sänkte värmen till näst högsta och det resulterade i att popcornen blev lite fler men fortfarande svarta. Helt värdelöst.

Jag ska ta mig en alvarlig funderare på om det vorde en idé att köpa en mikro i julkapp åt ma och pa haha. Det kan de behöva. Den är så ful att det är gömd i tvättstugan + att den inte kan värma nått längre. Då borde man inse vinken "byt ut mig".

Kommentarer
Postat av: My

mums med popcorn :)

2007-10-16 @ 16:19:18
URL: http://sweetiie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0