Ändrade planer

Hade bokat tåg till sthlm eftersom det var mycket billigare än att flyga. Men dum som jag var så ahde jag sökt flygavgångar på vuxen istället för ungdom. Så självklart var det bara ca 100kr dyrare att åka flyg och hade mycket bättre tider att åka med så det blev flyg. Åker dit måndag kl 20.15 och är där 21.15. Hem onsdag kl 22.40 och framme i Östersund igen kl. 23.35. Ett flyg Jonathan kan ta upp till Luleå igen går exakt samma tid som mitt så det vore perfekt. Han ska boka då han kommer hem i helgen. Det värkar lösa sig jätte bra. Min puls har sjunkit med typ 100. Annars hade jag fått suttit 6h dit och 6h hem, då åker jag mycket hällre flyg. Synd det ska vara så dyrt med flygskatten:( Kostar 250kr bara det.

Ikväll var det en lyckad kväll på jobbet. Tjänade 400kr i privsion på 4h, alltså tjänade jag ca 800kr på 4h, inte illa. Måste utnyttja till max nu när jag får jobba till antichurn. Tjänar sjukt mycket pengar då, ska boka in några fler pass tror jag. Måste bara känna av så det går bra med pluggningen då den går i första hand.

Måste gå och sova nu om jag ska orka snatta bilen imorgon då mina föräldrar åker till jobbet kl 07. Jag behöver den då jag och Lisa ska på Mans ruin och kika in tatueringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0