Uppdatering av !#)="()¤/()"¤(/)"¤

Har ringt x antal samtal nu om hur det ska bli med betalningen. Kunde inte låta det fortlöpa på detta sätt, känner mig sjukt utnyttjad.

Hos käkkirurgen så sa de att det var ok, jag skulle inte behöva betala något även om de sköt fram det till jag fyllde 30. Jag fick för övrigt en ny tid den 5 december. Wow, fick bara vänta 1mån istället för 2.
tandregleringen så var de inte lika sammarbetsvilliga fast de är dem som remissat mig till käkkirurgen och jag gått hos dem sen i april. Min läkare skulle ringa upp mig för det var tydligen hon och jag som måste komma överrens om detta. Vadå komma överrens? Antingen är det en påbärjad behandling eller inte, enligt mig är det så. Det är ju hon som sagt att vi ska göra så här, och det går inte fören de tagit bort tänderna vilket hon remissat mig till och sen ska hon fixa sitt. Är inte det påbärjad behandling?

Får jag inte rätt måste jag gå vidare med det och då kommer jäkla allégatan få sitt. Klantarna från början som sa det skulle växa bort, min läkare på tandregleringen bara suckade och skakade på huvudet då hon såg tänderna. Hon sa det skulle ha behövt göra för flera år sendan. Tack så mycket folktandvården!

Iafl nu har de från tandregleringen ringt och de har flyttat fram mig till en tid innan operationen så de kan sätta plupparna då. För jag kommer få betala efter jul hos dem, så de kommer göra så mycket som möjligt nu innan jul. Tack gode gud för det iafl. Så jag lyckades skynda på processen lite iafl.
Så det som händer är att jag sätter plupparna innan operationen fast jag igentligen ska göra det efteråt, efterosm det är därför operationen görs för att kunna sen sätta pluppar och räta upp tänderna. Men nu sätter de dem redan före och sätter på gummibanden själv sen efter operationen. Så behöver jag bara komma efter jul och ta bort dem och kolla lite. En kostnad mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0