Tradera

När jag inte har så mycket för mig brukar jag alltid klicka in mig på Tradera och kika runt. Alltid kan man hitta något billigt fynd bland alla miljder annonser.
Men en sak funderar jag på, varför skriver alla vintage med i rubriken på det de säljer?

Jag kikade lite närmare på detta och det visar sig att av ca 2000 annonser med ordet vintage i rubriken så är det endast kanske 150 utav dem som faller under kategorin antikt. Speciellt när man kollar skor annoners och söker på stövlar. Då är var och varannan märkt med vintage fast skon ifråga är den senaste ifrån tex Din Sko. Och så håller det på...

Borde inte svenska folket använda ord man förstår innebörden på?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Håller med. Speciellt det där med skor som kommer från DinSko, Wedins you name it.

2007-11-01 @ 21:18:09
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Kim

svar. jag tror inte att de skulle vara ngn hit för mig heller..

2007-11-01 @ 21:32:28
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0