The End

Då var 8 år utav Harry Potter slut. Den sista boken är utläst och känner en liten tomhet men ändå glädje. Slutet hade hon fått ihop så bra det gick. Känned inte allt för överdrivet, men det återstår och se om det inte kommer komma fler böcker. Det hade varit kul att läsa men risken att det blir som serier vid säsong 3-4 och allt bara spårar ut. Nu fick den ett värdigt slut iafl.

Nu ska jag röra mig mot affären och inhandla middag + ingridienser till min kaka. Så man har nått gott att mumsa på under pluggningen.

Kommentarer
Postat av: Sabine

(Svar)
Hehe jag tar dom,
det är ju en nästan genomskinlig copyrighttext på bilderna.
Hittar dom lite överallt ^¨

2007-11-22 @ 17:32:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0