Tenta

Tentan var lättare än jag trodde, det var 50st 1-4p frågor istället för 10 stycken 10-20p frågor. Gillar ett sånt upplägg bättre, då jag inte måste skriva en roman efter varje fråga. Så med lite tur har jag klarat den, annars tar jag den på omtentan.

Mötte upp Natalie på stan och fikade samt inhandlade julklappar, nu är det bara pa kvar (och nått mer till Jonathan) annars är årets julklappar klara. Gillar inte att stressa utan ute i tid ska man vara. Lite extremt långt tid, men endå.

Fick även min första födelsedagspresent som kom med posten idag ifrån ma.



Nallebudet som man lätt beställer genom enrios hemsida. Det är bara att klicka fram rätt person man vill sända ett nallebud till och klicka sig vidare ifrån nallebudet länken. Hur smidigt som helst, och jätte fint. Bra om man bor långt ifrån varandra, men nu behövde jag inte bå långt ifrån ma för att få den haha. Tack ma!

Nu ska jag försöka bli pigg och invänta kvällen! Yeh!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo stjärnorna i tinningen är fina men måste ju gjort ruskigt ont! hoppas tentan gick bra och vad är det du läser till?

2007-11-10 @ 13:41:27
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0