Suprise

Igår kväll när jag stod och borstade tänderna som bäst hörde jag en röst ifrån hallen "Är Linn hemma?".
Honey hade kommit hem! En dag förtidigt och precis som förra gången lät han bli att säga nått och överaskade mig istället, underbara ting. Så för mig är det lördag idag eftrsom han brukar komma hem på fredagar inte torsdagar, men eftersom det var alla helgons dag så fick de ledigt en dag tidigare. Sånt tycker jag om!

Så nu har vi dragit upp till duved och hem till honnom där hela tjocka släkten är, nej inte alla men en del. Bilen resan upp har jag skrattat och gråtit mig igenom. Tog med mig mina skivor sen jag var 13-15år och sjöng med bland massor av låtar jag hade glömt bort men älskar fortfarande. Så det var en nostalgitripp igenom; Nirvana, Imperiet, Ebba Grön, Sex Pistols, Tears of Fears, The 69 eyes och diverse andra artister,

Helgen ska spenderas med att plugga, och jonathan sa då att jag kommer hata Duved eftersom jag alltid pluggar här. Men det är här jag kan plugga som bäst. Så det är bara possitivt.



Suprise, Suprise!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Å vad mysigt med Duved och Åre, där skulle jag vilja vara oftare än en vecka om året!

2007-11-05 @ 14:39:53
URL: http://fixell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0