Snowflake

De har snöat av och till de senaste veckorna men inget har legat kvar länge. Men igår kom det värkligen mycket och nu håller jag tummarna att de ska ligga kvar över min födelsedag. Det brukar betyda en bra dag då, det blir så mycket mysigare.

Jonathan har äntligen fått ihop skotern igen efter att en bult spräckte hmm... cylindern? Iafl har han nu invigt årets skoteråkning och kom in med ett brett leende. Pojkarna här har förtvivlat försökt köra på den lilla snö som finns, det ser dystert ut på töfronten. Det är plusgrader ute igen, jag som vill ha vinter nu så man slipper se allt fult ute när löven fallit ned.

Nu ska jag fortsätta plugga och hänga med min honey, och nu hörde jag de ropa att regnet har övergått i snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0