School

Besöker för första gången våra skoldatorer som finns i en bunker i källaren på jakt efter ett tentaresultat. Men inget än, håller på att bli tokig. Har de glömt oss? Nu endast 8 dagar kvar till en eventuell omtenta.

Har just haft 1h repetion utav gårdagens läkemedelsberäkning, kl 10 så kör vi igång med spädningar (läkemedelsberäkningar) och eftermiddagen blir repetion utav allt vi gått igenom på dessa två dagar. Sen är jag klar, med typ det vicktigaste jag kommer hålla på med. Räkna ut hur mycket medicin en patien ska få, en missräkning kan leda till döden om man har otur. Så efter två dagar tycker skolledningen att vi kan allt som har med det och göra. Jag känner mig så trygg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo sjuksköterska it is:) Hoppas din tenta gick bra! Och matten är det ju bara att räkna 1000 ggr innan tentan, sen går det;) Lycka till!:)

2007-11-28 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0