Laxpasta

Vandrade runt på affären för att hitta nått att stoppa i frysen för de dagar jag kommer hem när föreläsningar slutar vid lunch och jag vill ha nått att äta.
Hittade inte min favorit pasta mexicana som är gudomligt god! Resten utav all färdigfryst mat smakar ingenting och blir abra hårt och äckligt. Men den här nyheten laxpasta ifrån findus hade jag faktist inte provat, den ingick inte i den vanliga serien utav färdigmat.
Och jag kan glatt säga att den var faktist god! Det smakade pasta och lax. Visst absolut inget mot det man lagar själv, men helt ok!

Dock måste jag varna för den exotiska fruksalladen, ondskefullt äckligt!

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

Tack, TACK! haha någon med vett i skallen :D

2007-11-14 @ 20:11:12
URL: http://leosmamma.se
Postat av: NAZANIN

svar: joo, jag funderar på att köpa en sån faktiskt :)

2007-11-14 @ 20:52:47
URL: http://nanaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0