Home agin

Nu är jag hemma efter att Lisa fått släpa ut mig och Robert, får skylla dig själv när det är så nice att vara hos dig ;)

Jag, Robert, Lisa, Charlotte och Johan har sett oss igenom Hitta Nemo med pauseknappen i högsta hugg. Vi hade mycket att prata om så det var till att stoppa filmen titt som tätt. Tror det kommer blir roligt på fredag iafl, lite singstar, giutarrhero (?), lite folk och skönt häng. Hoppas vi kan vara hos Jonathan bara, vill inte ha en jätte fest utan ha roligt med folket bara, får se vad det blir av allt ihop. Har dock ingen nyckel till Jonathan och han kommer vid 22 till stan, så får se om vi börjar hos Lisa och förflyttar oss till han sen. Aja, det löser sig. Ska klara av tentan först. Men fasiken att Nicklas hade helgtjänst och som han sa, all blame on my parents att jag skulle fylla år nu i helgen haha. Men vi får ta det en annan gång och han får ha kul i skogen.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0