God Morgon

Var nästan en vecka sedan jag var uppe vid den här tiden på morgonen. Det svider i ögonen, jag är inte van (gnäll).
Anledningen var att jag ska till sjukhuset idag för bcg-vaccineringen, inte igår då jag råkade ta fel på dag. Är det inte idag då struntar jag i det, orkar inge mer haha.
Så jag skjutsade ma och pa till jobbet för att sen ta bilen hem. Problemet var att när jag kom hem och kände på dörren hade min borr redan gått till skolan och mina nycklar låg i andra jackan, som var inne. Så det var bara att köra tillbaka till ma och pas jobb, när jag väl var där och lyckats tagit mig in så orkade jag inte åka hem en på en gång. Så jag trackaserade pa tills nu.

Nu ska jag plugga hela dagen men först börja med att äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0