Flykt

Har försvunnit upp till Duved nu, bort från stress i ett försök att varva ner och ta tag i studierna. Min honey är ute på fjället och kör skoter medan jag värkligen ska läsa idag. Två tentor innom de närmaste tre veckorna, farmakologi/läkemedelsberäkning och mikrobiologi.

Igår var jag på sjukhuset hela förmiddagen i ett försök att reda ut varför jag är så trött, om det är nått fysiologiskt eller nått annat. Så alla möjliga blodprov togs och nu är det bara vänta och se. Lättare att ha järnbrist än att ha gått in i väggen. Så nu är det bara att vänta ca tre veckor sen får jag se vad som händer eller hur det blir. Mitt närmaste mål just nu är att klara tenorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0