Day after day

Har tillbringat eftermiddagen med att försöka värma mig genom att bada, länge. Rätt nice om jag inte blir rastlös efter 10min. Ge mig istället en duschkabin med radio så kommer jag bo därinne.

La mig på sängen med farmakologiboken och katten i knät. Där läste jag 5min, somnade 15min, läste 5min och somnade... så höll det på. Går det bra att plugga? Nej.

Just nu känns det inte så motvierat att plugga, fick just veta att jag tyvärr inte klarade anatomin. Det var väntat men visst hoppas man.
Det stora problemet just nu är när jag nu ska fixa den? För omtentan är nästa lördag, läkemedelsberäkning och farmakologitenta nästa fredag och mikrobiologitenta ännu nästa fredag. Mitt schema är lite fullspeckat just nu. Ännu nästa omtentan är i vår då nästa 1:orna gör den.
Nervsammanbrottet smyger sig närmare och närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0