Bemärkelsedagsindividen

Jonathans pappas påhitt bemärkelsedagsindividen istället för födelsedagsbarnet. Så det måste betyda att jag kanske inte är barn längre? Men jag kommer alltid vara sweet 16, så känns det iafl.

Jag hade en lovley födelsedag igår, vaknade upp brevid Jonathan, kan det bli bättre? Hade lite ont i huvudet ifrån gårdagens singstar haha, all skönsång.


1,                 2,                 3,                 4,                               5,     


6,                               7,


8,                                9,                                10,                            11,  


12,                              13,                             14,                              15,

1, Natalie Ägde på Guitar Hero

2, Viktor på singstar

3, Camilla

4, Lisa & Camilla

5, Sanna, Sandra, Robert, Jenny & Natalie

6, Jonathan & Lisa

7, Robert & Natalie

8, Jag & Lisa

9, Camilla & Sandra

10, Jonathan blir våldtagen

11, Lisa

12, Lisa & Camilla på dansmattan

13, Lisa, Natalie, Jonathan & Viktor

14. Camillas tautiering "The Show must go on"
15, Böghög, Lisa, Camilla, Joanthan, Robert och Viktor på topp!

Kul var det!

Efter jag vaknat igår städade jag och Jonathan, skottade fram forden och föröskte starta den. Svårflörttad, men med lite hjälp av stargas gick den igång. Upp till Duved där vi senare gick ut och åt min och Joanthans familj. Gott och mycket skratt.

Lite presenter skramlades ihop också. Fick ett jätte fint hjärthalsband ifrån Jonathan från pilgrim som man kan sätta ett kort i innuti. Den fina med det, är att smycket och kedjan köps försig så man kan köpa fler hängen och byta med.

image453
Finns som halsband och armband. Tack honey! http://www.pilgrim.dk/Womens/en-GB/Inspiration+and+Trends/CharmCreator/

Jag fick även andra presenter ifrån familjen bla en efterlängtad stero som kan hängas på väggen, tack!

Så om jag ska sammanfatta dagen så var det en mycket lyckad födelsedag. Nu är det bara 365 dagar kvar till 20!


Kommentarer
Postat av: anna

tack! får önska dig grattis i efterskott då!
kramar

2007-11-11 @ 19:01:01
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0