Afternoon tea

Nej inget te, men varm oboy blev det. I desperat jakt efter socker till min beroende kropp fanns det inget godare hemma. Antagligen för att jag skulle få låsa in det om jag ville ha något kvar, vi har nämligen råttor i huset, lillebror.

Iafl så ska jag övertyga Nicklas som varit på vift länge nog nu att baka en kaka and spend quality time whit me. Det är han skyldig mig, alla bara överger mig för det svenska försvaret haha. Lumpen är inte så roligt trots allt, inte för oss som får sitta kvar hemma och vänta. Otrevligt tycker jag (^.^)

Fick tag på Illustrerad farmakologi 1 begagnad för 120kr idag. Mycket bättre än 300kr ny på akademibokhandeln. Så det är bara klinisk mikrobiologi jag har kvar att köpa. Så jag måste trots allt till skolan imorfon för att hämta boken fast jag inte har någroa lektioner. Tänkte ju mysa hemma och slippa stressa, ack vad jag bedrog mig. Hatar att åka buss. Stressigt hur jag än gör eftersom jag alltid är ute i sista minuten.

Jag har även konstaterat att jag fungerar inte före 12. Föreläsningen mellan 13-17 idag gick hur bra som helst, var bara lite trött men höll inte på att somna som jag annars brukar. Kommer bli tufft när jag börjar jobba sen, stackars patienter haha.

Nu ska jag föröska få tag på Nicklas som dissar mig och pratar med någon annan (^.^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0