8 dagar kvar (Ont i fotenklubben)!

Kom på det nu att jag och Camilla startade en klubb igår efter krogen. Den fick namnet "Ont i foten klubben", eftersom våra stackars fötter är rejält misshandlade efter alla baler och högklackade. Jag har skavsår i bägge hälarna + vid tråna. Och ont precis överallt, mina fötter skiftar i fint blått och svart beroende på hur nya blåmärkena är. Igår fick jag en ny till klubben. Det var en tjej på dansgolvet som trampade mig med sin stilettklack två gånger på samma ställe på min högra fotknöl. Är fint svullen och blå där nu.

Jag och Camilla har bestämt att alla som vill vara med i våran klubb måste visa prov på att de har fruktanstvärt ont i fötterna. Inga undatag görs.


Jag och Jonathan har varit och handlat nu inför grillkväll ikväll på Österäng. Allt och alla ska förhoppningsvis dit och i det sköna varma vädret (dock inte soligt) hoppas jag det blir skönt som fan. Ska vara nykter ikväll efter som vi ska dra till min mentor i morgon bitti kl 9 för avslutning.



Kommentarer
Postat av: julia

haha , jag med :)
åh avslutning omorgon ? kul !

2007-05-31 @ 20:15:40
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0