38 dagar kvar (Valborg)!

Igår var jag och min älskling och shoppade lite till han inför kommande bal nästa vecka. Eftersom han redan har en supersnygg kostym och matchande slips, så var det bara skor och en skjorta som behövdes inhandlas. Dilemmat med skjorta var antingen svart eller vit till balen. Vitt är mest klassiskt, men jag tycker en svart skjorta är snyggare och det köpte han även efter noga övervägande. Frågan med skor var antingen snörning eller inte. Men valet föll på ett par snygga svarta klassiska med snörning. Se så stilig han blev=)



Igår var det också Valborg, och då såg det ut så här:


1.                                2.                                3.                               4.

5.                                6.                                7.

1. Polisen utanför där vi hade förfesten (hos Lisa) , som hällde ut 4 kassar med öl för några 15 åriga
     pojkar. Jag blev livrädd när sen en av poliserna gick fram och ställde sig under fönstret log och vinkade.
2. Is-glaset jag drack cider ur.
3. Min lillerära motsvarighet till min blogg.
4. Sanna som skriver in den.
5. Jag hos Lisa.
6. Jo
nathan & Erik på O'learys.
7. Jag på O'learys iförd Eriks solglasögon.

Och självklart såg dagen idag ut så här:



Jag och Jonathan har softat och kikat på film, bla "Bortspolad" & "Crank". Så nu har vi sett snart alla filmer utav dem vi lånade ifrån Natalie. Utav de två filmerna så var Bortspolad bäst, och kan någon förklara Crank åt mig?



Kommentarer
Postat av: Victoria

#header {
background: #FFFFFF url(KLISTRA IN ADRESSEN HÄR) no-repeat right center;
padding-left: 30px;
padding-bottom:15px;
padding-top:30px;
margin: 0px 0px 20px;
width: 800px;
height: 140px;


Såhär står det på min där jag klistrat in den, kan nog skilja sig lite beroende på vilken "grund-design" men valt. På Width och Height bör du använda samma mått som du gjorde i PS när du gjorde den :)

2007-05-02 @ 09:47:24
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0