36 dagar kvar (Hultsfred)!

Så då har jag och mamma flängt runt på stan. Först var vi på SJ och bråkade om att jag vill lämna tillbaka mina tåg biljetter utan att jag msåte betala en massa. Men icke!!! Så nu är jag arg. Eftersom jag inte har så mycket pengara räcker det inte till BÅDE min biljett jag faktist ska åka med + de jag inte ska ha. Har de inte hört talas om ÖPPETKÖP? Varför betala för något jag inte ens ska åka med och det är ju långt kvar tills själva avresedagen.
Så någon som vill köpa två biljetter ungdom:

Östersund C - Hultsfred festival måndag 11 juni kl 21, framme tis kl 11.
1300kr för två ungdomar, fins inget billigare alternativ just nu att ta sig ner till festivalen.

Då är jag räddad, eftersom jag har så här mycket utgifter <--------------> och så här lite pengar <------->
Jag måste värkligen bli av med de biljetterna:'(

Annars så har jag lite gladare nyheter. Eleven som skulle fixa mitt hår till balen den 11 fick mitt förtroende direkt. Jag vet inte varför men jag kände att jag vågar lägga mitt hår i hennes händer. Kanske för att jag får det billigare eftersom hon är elev(^.^) Jag ahde med mig två bilder för jag vill ha två olika frisyrer till de två olika balerna. Så hon fick bestämma vilket av dem hon ville göra. Så gör Åsa hon som igentligen skulle gjort mitt hår den 11:e den andra frisyren 25:e. Så den 11:e blir det slarvit uppsatt med korkskruvslockar som hänger ner på ryggen. Och den 25:e blir det het uppsatt men fortfarande slarvigt.

Mamma och jag kollade också på studentskyltar. Eftersom de finns så många olika modeller fick jag välja vilken jag ville ha. De flesta är så träiga, de är mer för killar tycker jag. Så jag valde en vit skyllt med vit pinne. Och uppe i vänster hörn är det ritat girlanger och en studentmössa + ballonger. Jätte fin, men bilden som ska vara på får jag inte se fören jag springer ut för trappen på studenten!



Kommentarer
Postat av: julia

okej :) varför valde du det? /:

2007-05-04 @ 15:11:23
URL: http://jsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0