35 dagar kvar (Presummer Praty)!

Någon som vet svaret på denna fråga?:
"Beskriv hur energin flödar från producent till kvartärkonsument. Hur kommer energin in i systemet? Hur avgår energin?"
Jag sitter just nu med mitt slutprov på Biologi A jag läst på 10 veckor. Ska bli så skönt när jag blir klar med kursen idag!! Ska ut på Marité ikväll och fira bara därför. Det är Presummer party, alla ska tydligen vara där, så det ska bli najs.

Bara jag lyckas bli klar med biologin så jag slipper sitta inne ikväll och göra färdigt den:S



Kommentarer
Postat av: julia

jaså, är du nöjd med valet?
jadu, det finns ju inriktning a.r.t.i.s.t ,och då spelar man teater, sjunger och dansar lika mycket så jag hoppas jag kommer in där(':

2007-05-04 @ 17:25:04
URL: http://jsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0