34 dagar kvar (Balskor)!

Jag är lite orolig att min balklänning kommer att vara förlång, eftersom när jag var hos hon som sålde den för att kolla om den behövde sys upp använde jag ett par skor som jag sålde sen. Eftersom skorna jag hade inte var förstora när jag provade dem, utan senare när jag gick omkring hemma så tappade jag dem hela tiden så jag var tvungen att sälja dem. Istället köpte jag dessa:



Problemet med dessa nu är att de har mycket lägre klack än på de jag testade till klänningen. Så nu släpar min balklänning i marken. Balen är om 5 dagar och hon jag köpte den hos hinner knappast sy upp den tills dess. Så nu måste jag antagligen ta ett par andra skor eller vara väldigt försiktig. Men ingen förlust i skorna eftersom de är skit fina att ha under jeans i sommar(^.^) Även om jag inte kan använda dem under balen som det var tänkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0