29 dagar kvar (Omsydd)!

Fick hjälp av Michaela att lösa ett jätte problem idag. Eftersom min balklänning hade blivit för stor + för lång eftersom jag bytt skor var jag tvungen att försöka få den insydd. Men vi insåg snabbt att det inte går eller hinns till imorgon. Så istället vi kirrade band som vi sydde på så att min balklänning sitter uppe, istället för att jag tappar den hela tiden och visar allt. Vi hade ju inte hunnit sytt in och upp den idag så det blev en bra lösning. En akutlösning eftersom den första balen är imorn=)


Kapade bort mitt huvud eftersom jag såg ut som något katten släpat in eftersom det har varit en sjukt stressig dag



Kommentarer
Postat av: Natta

Hej gumman!

Var en bra lösning för det såg verkligen naturligt ut till klänningen också, jättefint =D Jag var upp till min moster i helgen som sydde in min studentklänning så nu sitter det betydligt bättre.

Ha det jättetrevligt på balen!

Många pussar o kramar// Natta

2007-05-10 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0