27 dagar kvar (Bal)!

Igår var det bal på Gamla Teatern för Palmcrantz!

Det var helt sagolikt, går inte att beskriva men det var grymt mycket bättre än förväntat.
Satt nyss och kollade omkring på olika vimel sidor får det var sjukt mycket folk som tog kort på oss innan vi gick in på Gamla teatern. Bland annat de här:


Camilla och jag ( + min lillebror i blått i bakgrunden)ifrån ostersund.cc och ltz.se

De är ifrån när vi precis klivit ur limousine-taxin som Anton ifrån Jonathans klass hade fixat och stod och väntade tills den skulle komma två vändor till med de övriga ifrån Jonathans klass + dater. Vi hade varit på fördrink hos Tuld innan med hela hans klass. Där blev det Champagne, kex och ost. En väldigt bra start på kvällen.
Var väldigt stressad eftersom frisören sa det skulle ta en timme att fixa håret. Men 2.5h timmar senare var jag väldigt stressa att jag inte kommit därifrån än. Men det blev ju fint iafl. Tyvärr blev det då jätte stressigt för mina stackars klasskamamrater Natalie, Erika och Michaela att sminka mig. På 40min skulle vi vara klara och iväg. Men resultatet blev jätte fint och jag är jätte tacksam för att jag fick hjälp:D! Tack tjejer!


Så såg det ut hos frisören och under sminkningen. Michaela som fixar mig just på den bilden

Sen bar det av till Tuld som sagt på fördrink. Sen iväg med taxin som såg ut så här innuti:


Hedstöm, Sandra och Camilla. Jag på bild 2 och på sista bilden är det Jonathan och Camillas date

Det var ett massiv folksamling när vi kom fram utanför Gamla teatern. Nästan så jag blev generad haha.



Efter att vi stått där ett bra tag och minglat och blivitt fotograferad så gick vi in och kollade bordsplaceringen.



Vi satt klassvis och det var en fördel tyckte jag. Mycket mysigare för mig eftersom jag känner Jonathans klass rätt bra men inte någon annan på hans skola. Innan det blev middag fixk vi ett glas vin och fick mingla runt en timme till. Lite förlång tid tyckte jag eftersom vi redan hade fått det överstökat haha:P Dessutom var jag jätte hungrig! Var Chili con Carne till lunch i skolan så det var ingen höjdare. Men tillslut fick vi komma in och äta förrätten som bestod av en liten räksallad.



Sen flöt det bara på med huvudrätt och efterätt. Lite bilder ifrån där jag satt på lite folk ifrån Jonathans klass + min efterätt. Efteråt blev det mer mingel och senare dans. Tills våra fötter gav upp och vi nöjda åkte hem och hade en minnesvärd kväll att komma ihåg. Och det bästa utav allt. Min bal är om två veckor whiii! Så då är det bara att klä upp sig igen(^.^)

Lite blandade bilder i från kvällen:


Robert Jag & Camilla Sandra Tuld & Anton



Kommentarer
Postat av: saandrii

Kvällen va riktigt trevlig vill jag lova! =) hoppas du får det lika bra på din bal, om inte bättre då eftersom du känner lite mer folk då =P

2007-05-14 @ 16:10:09
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0