22 dagar kvar (MSN)!

Grrr jvla MSN!
Av någon anledning så har alla mina kontakter redarats. Var inloggad som vanligt image120
så sa det bara "boff" helt plötsligt och alla kontakter var gone. Letade och letade men inte ett spår utav dem. Så jag trodde det var bara att adda alla kontakter igen, men så tydligen fungerade inte det heller. Min MSN vägrar tro mig att jag har kontakter. Fast jag har addat en person så säger min MSN att denna kontakt inte fins och jag kan inte skriva till den.

Så det enda som finns att göra är att skaffa en ny Hotmail adress. Men vilken då? Vill värkligen inte ha en massa _ eller konstiga ord och grejer. Vill igentligen bara ha [email protected].
Enkelt och bra. Men som sagt finns det aldrig. Så nu får jag klura på vad min nya adress ska heta.
Nått förslag?

Nej nu ska jag gå och titta på Jay Lenno för det var Shrek 3 special. Längtar tills den får sverige premiär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0