21 dagar kvar!

21 dagar kvar

Vid den här tiden om tre veckor håller jag på som bäst med att åka flak och skrika för full hals. Det känns så ovärkligt! Visst att jag ska ta studenten, men vadå? Alla 3:or är så stora, jag går ju bara i 1:an ,eller föresten jag har inte ens börjat i gymnasiet än, hallå? Vart har jag hamnat fel? Jag ska INTE börja jobba heltid om 5 veckor. Jag har ju sommarlov och ska börja skolan igen i Augusti.

Känslorna just nu är helt obeskrivliga. Fredagen om tre veckor har jag längtat efter i tre låååånga år. Och nu är den här! Vart tog de tre åren vägen? Vart tog det sista året i skolan VÄGEN!

Hjälp jag måste försöka få mitt snurrande huvud att förstå att om tre veckor kommer jag stå i en vit klänning med ful mössa och frysa arslet av mig, men ack så lycklig jag kommer vara. Men helt avtrubbad inför värkligenheten att jag aldrig mer kommer sitta på en hård träbänk i en tegelkorridor utanför I411. Aldrig mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0