21 dagar kvar (Bussjvl)!

Jag blir så irriterad!

Bokade bussbiljetter tur och retur ner till hultsfred för två vekor sen. Då var allt löst tänkte jag, allt var nu frid och fröjd. Men varför kan det aldrig få vara det?
Ringde idag till Frösöbuss och frågade vart mina biljetter var eftersom de inte kommit än. Då fick jag höra att det kanske inte blir någon resan eftersom det måste vara minst 25 stycken resenärer och nu var vi bara 20! Jag försökte förklara att jag skulle bli återbetalningskylldig till Hultsfred på 2000kr om jag inte kom ner och jobbade. Och han svarde att jag får väll ragga ihop lite fler då eftersom de hade satt slutdatumet till på söndag om det skulle bli av eller ej. PÅ SÖNDAG! De har inte ens öppet lördag söndag så ingen kan ringa och boka då!!!
Tror jag blir tokig. För om bussen ställs in har jag ingen möjlighet att ta mig ner till Hultsfred längre. Tågbiljetterna går på 2500kr styck och det har inte jag råd med.

Så kolla här http://www.frosobussresor.com/ för mer info och anmäl dig and you make my day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0