20 dagar kvar (SP-bal)!

Igår var det SP-bal på Gamla Teatern. Men eftersom jag var/är i Duved med min honey så kunde jag inte stå utanför ingången och titta på alla fina som gick in. Nu när jag skulle titta på vimmelbilder ifrån spektaklet så fanns det ingen stans! På Jonathans bal förra veckan var det i bägge länstidningarna och på diverse vimmelhemsidor. Trodde ett tag att SP balen hade gått under och brunnit ner därutav att inga lyckades fastna på kort. Googlade efter "Gamla Teatern Bal" och det var bara en stackars vimmelsida som hade varit där Flukta. Antingen var balen sjukt tråkig därför kom inga fotografer, eller så är alla sidor sjukt sega på att lägga upp sina biler (tror på det senare alternativet.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0