18 dagar kvar (Bussjvl)!

Uppdatering för dig Natta(^.^)

Ringde nyss till bussbolaget Frösö som jag och Robert ska/skulle åka med ner till Hulttsfred för att få veta om bussen skulle avgå eller om den blev inställd pga av för få anmälda. Men jag fick inget svar idag heller. De skulle ta ett beslut närmaste dagarna... Arg som jag är redan så sa jag att jag måste få veta NU annars så bokar vi in oss på ett annat bussbolag (Rockbussen) och då lovade han att återkomma imorgon för då hade de bestämt hur de skulle göra eftersom det är på gränsen till för få resenärer som ska åka med.

Men det löser sig om bussjvln blir inställd. Jag nästan hoppas att bussen blir inställd för jag har hittat bättre alternativ, så jag har lust att ringa och säga till bussbolaget Frösö att jag skiter i dem och åker med ett annat (Rockbussen) som åker på bättre tider. Isfl åker jag och Robert till Sundsvall och tar Rockbussen därifrån och då kommer vi fram på onsdag kl 10 istället för 17.00 en timme innan vårt första pass.

Och skulle allt skita sig kan vi åka bil ner med några andra funktionerär så det löser sig iafl=) Bara struligt innan allt blir ombokat och bestämt hur vi åker ner. Hatar sånt, vill ha allt klart nu så jag slipper oroa mig i onödan. För sånt är jag expert på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0