16 dagar kvar (Tired)!

Alla just nu är eller ska ut och festa. Men jag är så trött! Vill bara sova och samla nya krafter istället för att gå halvsovande genom allt. Då blir allt tråkigt istället om jag känner som jag gör nu. Vill bara sova tills jag vaknar och är pigg. Då kan jag festa och vara social utan att ha den molande huvudvärken jag haft nu ett tag på grund att det alltid varit något i skolan som ska göras. Nu har jag endast en uppgift kvar sen är det slut! Efter det är jag på igen!

Sen hjälper det ju inte att det är en massa bra på tv ikväll. Vet inte hur jag ska lyckas zappa mellan Kanal 5 och Greys anatomy och Tv3 Projekt Runway. Crap.

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0