14 dagar kvar (Sista lektionen)!

Just nu sitter jag på min sista serijösa lektion någonsin! Svävar fortfarande omkring i ett rosa skimmer, det enda som dunklar det är att det känns som att jag har fått feber. Vaknade med ont i halsen och huvudvärk. Jag har inte tid, ska på bal ikväll och dansa hela natten lång! Knarkar varmchoklad just nu, det enda som hjälper mot min hals och huvud. Skulle behöva sova en stund för jag sov inte särskilt bra inatt, kanske bara 5h eller något sånt.

Men men detär bara atthärda, för nu börjar veckorna fram till studenten som är lektions fria. 

+ Att våran Stosjöodjurspel är färdigt! Det trodde jag aldrig att vi skulle hinna.



Kommentarer
Postat av: Nina

gör så :D

2007-05-25 @ 20:14:29
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0