12 dagar kvar (Kat von D)!

Såg nyss på Miami Ink och jag tror jag är kär i Kat von D. Hon är grym på att tatuera och en utav de sötaste flickorna jag någonsin sett. Antagligen för de sjukt snygga stjärnorna hon har tatuerad ovanför det vänstra ögat, eftersom jag är ett stort fan utav tatueringar som ser ut att finnas där ifrån födseln. Som sagt ingen stor blaffa som enbart ser påklistrad ut.

image167
Kat von D http://www.katvond.net/


Får se om jag lyckas ta mod till mig och tatuerar in "Carve youre name into my arm", en textrad ur låten Every me, Every You utav Placebo, på min arm någongång. Antaligen måste jag vänta tills jag någongång är i onykter tillstånd, eftersom jag är grymt rädd för nålar.
Bakgrunden till varför jag vill tatuera in just denna textrad är att den symboliserar hela min uppväxt igentligen. Mina kompisar, upplevelser och känslor. För jag lyssnade/lyssnar mycket på Placebo och jag fastnade direkt för denna textrad. Min starka önskan att bli omtyckt utav andra helt enkelt, en känsla jag nästan kommit över nu.


Min Photoshop bild utav min påtänka tatuering.








Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är jättesprut/nål-rädd, men tatueringar är ingen fara för mig :)

2007-05-28 @ 11:23:51
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0