11 dagar kvar (Angry)!

Min käre vän Natalie har suttit och trilskats ett bra tag med att försöka göra om image171
våra bloggar. Koden är mer eller mindre knäpp. Lägger in saker själv som man tagit bort förut, så jag fick göra om en del, eftersom saker försvan. 
Jag vet inte riktigt hur jag vill att sidan ska se ut. Snygg så klart men jag har noll fantasi. Inget plus att jag är jätte förkyld och allmänt huvudvärk. Måste bli frisk innan mösspåtagningen på onsdag. Bråda dagar, så jag ska försöka somna innan 23 idag. Annars kommer jag grina varje morgon för jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inte så rolig att vakna upp brevid med andra ord. Jag måste helt klart ta mig i kragen och somna tidigare. 

Imorgon ska vi förhoppningsvis spela bränboll med klassen. Eftersom vi kanske är världens sämsta avgångsklass någonsin, är det på tiden att vi gör något tillsammans innan vi slutar. Lite sorgligt annars.

 Ibland känns det som jag vill tillbringa två veckor med att sova och ta igen mig, istället för att festa dessa sista veckor. Men det är bara att bita i! Gahh måste orka.



Kommentarer
Postat av: Natalie

hehe hoppas att du fått ordning på allt efter att jag hade varit där o pillat;)
Jag är glad att det var just du som "tog min oskult";D

2007-05-29 @ 13:05:58
URL: http://natalie88.blogg.se
Postat av: Natalie

Ha inga stora förväntningar angående brännbollen, ingen orkar komma.
Sweet, nu kan jag fortsätta mitt "skapande" på bloggen;D

2007-05-29 @ 13:25:09
URL: http://natalie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0