10 dagar kvar (Clone Wars)!

George Lukas har nu gått över till att göra serier istället för filmer utav

image177

 Star Wars. Den nya serien heter "Clone Wars" och utspelar sig mellan film 2 och 3, där vi får följa Anakin Skywalker och Obi-Wan Kenobis kamp mot klonerna. Man kan se trailern här :
http://www.starwars.com/video/view/000478.html

Hela serien är animerad och det synns inte så väl eftersom allt i filmerna också är i princip animerat. Men tyvärr blir det bara skrattretande när man ser de animerade människorna. Det ser enbart styggt ut. Kantiga former och onaturliga färger. Nja jag är lite tveksam till serien, men man måste ju se den för sakens skull. Jag har alltid älskat Star Wars filmerna från den stund jag såg IV. Jag Tycker att Lucas skulle ha sattsat på en ny triologi VII - IX istället för denna serie. Men en serie är ju så mycket lättare att göra än tre hela långfilmer. Dessutom kan jag förstå dillemat med vad de isfl skulle handla om. Luke, Leia och Solo eller deras barn? Det kansle inte skulle bli så lyckat det heller. Men jag hoppas fortfarande på tre nya filmer och fram tills att de kommer så får man väll nöja sig med den nya serien.




 



Kommentarer
Postat av: Camilla

haha ojdå..näe de ska ju stå casomo.Blogg.se ;p
jodå ja va i skolan. men jag började inte förens 12.35..har tagit bort kemi b så ja slapp göra provet imorse :)
usch sjuk är inge roligt.. speciellt nu under studenten. :S

2007-05-29 @ 17:35:28
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0