Whii

Nej inte den från Nintendo:) Det är ett av många ljud som brukar komma ifrån mig, speciellt nu när jag har ont i halsen.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här igentligen. Det är ju inte precis så att jag får privata inbjudningar ifrån Bingos bunny födelsdagsfest (undrar om jag skulle gå om jag fick en inbjudan?) som jag har att dela med mig av.
Men min käre pojkvänn har sagt ett tag att jag borde starta en blogg eftersom jag alltid lusläser på alla andras. Nu fick han sin vilja igenom.

Det jag annars sysslar med om på dagarna är i princip att koda och bygga hemsidor i alla dess former. Efter två år med den sysselsättningen borde jag ju kunna göra något kul av denna blogg. Men som alltid så blir man less på det man sysslar med på skolan istället för att bygga vidare på det.

Så jag får se vad det blir av denna blogg, eller om det bara blir en flumm variant av mina tankar, enda skillnaden att de är nedskrivna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0